obrączki ślubne tanie

Darmowa telewizja | Darmowe strony internetowe, portale,serwisy,próbki

Temat: NBP - rezerwy zlota
Ja popieram i nawet sporo o tym myslalem. Polska jest w trudnym miejscu geograficznym i kupic zloto w dolku teraz, ulokowac w Bank of England, na wypadek gdyby ruscy sie przejechali do W-wy ze swoimi "rukami zagriebuszczimi" - to dobry pomysl. Cena zlota kiedys wzrosnie, sprawi to zapotrzebowanie 3-go swiata, a zdolnosc platnicza Polski, jej wiarygodnosc wobec Zachodu, umocni sie tym sposobem.

W koncu, przed II W.Sw., Polska tez miala niezly zapasik. Ten skarb ocalila wywozac caly pociag zoltego metalu na Zachod, w ostatniej chwili.  Po roznych perypetiach zloto dotarlo do Anglii, finansowalo walke o przetrwanie itp. Nie wiem czy Koledzy zdaja sobie sprawe, ze w Londynie mamy wspaniale lokaty w najlepszych punktach miasta. Kiedys to bylo Rzadu Emigracyjnego a dzisiaj nas wszystkich, czyli wasze. Wasi dziadkowie rzucali przed wojna obraczki slubne na skarb ocalenia Ojczyzny. Rzad III RP ten majatek albo kiedys sprzeda i to zloto w imieniu Polski odbierze albo utrzyma ku pozytkowi ogolu. Tanie hotele polskie dla ludzi legitymujacymi sie polskim paszportem?

fatso


Źródło: topranking.pl/1245/nbp,rezerwy,zlota.php


Temat: Obraczki slubne - gdzie tanio

Użytkownik Adam Szewczak <hor@friko.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:UQzj5.1753$FO3.54@news.tpnet.pl...

Czesc.
    Gdzie w miare tanio mozna zakupic zlote obraczki slubne (tylko ze nie
takie zwykle gladkie) szukam obraczek dwukolorowych i matowych.

Dzieki.


Jeszcze się zastanów czy warto?


Źródło: topranking.pl/1790/obraczki,slubne,gdzie,tanio.php


Temat: Obraczki slubne - gdzie tanio


Adam Szewczak <hor@friko.onet.plwrote:
Czesc.
    Gdzie w miare tanio mozna zakupic zlote obraczki slubne (tylko ze nie
takie zwykle gladkie) szukam obraczek dwukolorowych i matowych.


Apart w Tesco w Karolinie na Polczynskiej
Jubiler na Alejach przy smyku (sa nawet dwa drugi na kruczej).
jak trafisz w obu miejscach od reki i tanio


Źródło: topranking.pl/1790/obraczki,slubne,gdzie,tanio.php


Temat: Obraczki slubne - gdzie tanio


Michal Zurawski <michal_zuraw@astercity.netwrote:
Użytkownik Adam Szewczak <hor@friko.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:UQzj5.1753$FO3.54@news.tpnet.pl...
| Czesc.
|     Gdzie w miare tanio mozna zakupic zlote obraczki slubne (tylko ze nie
| takie zwykle gladkie) szukam obraczek dwukolorowych i matowych.

Najszybciej i najtaniej w Jubilerze na Jerozolimskich posrodku miedzy
Rotunda a Krucza. Szukalem z malzowinka dosc dlugo i tam bylo najtaniej.
Maja bardzo duzy wybor, a przy zakupie powyzej 400 zlotych daja rabat 20%
plus upominek - bardzo delikatny zloty lancuszek dla niej. Polecam.


tez bylem i juz prawie kupilem :)) ale w koncu wybralismy inne
w Aparcie w Tesco nawet pani dzwonila na komorke ze juz sa.
Ja mam malutki palec ale do 500zl mozna kupic spokojnie


Źródło: topranking.pl/1790/obraczki,slubne,gdzie,tanio.php


Temat: Jubiler - profesjonalista poszukiwany


Boa wrote:
Składowskiej-Curie, na przeciwko targowiska, obok sklepu CASIO i
wypożyczalni DVD.
Nam robił obrączki ślubne wg wzoru 1,5mm złoto - 2mm białe złoto - 1,5mm
złoto. Spisał się na medal.


A ja jeszcze zaproponuję wycieczkę do Pragi.
Obrączki ładne i tanie jak barszcz.


Źródło: topranking.pl/1801/jubiler,profesjonalista,poszukiwany.php


Temat: Kto zapomniał o koksowni Zdzieszowice?
Skleroza to choroba władzy...
A na miejscu Zdzieszowic bałbym się samego przyjazdu Szarawarskiego - jak
przyjedzie pilnujcie zegarków i obrączek ślubnych, może zdjąć z ręki i nawet
nie poczujecie kiedy!!!
Spośród 4 kopalń do likwidacji 2 wystarczyło zmniejszyć eksport z 50-60% do ok.
30% i momentalnie stają się rentowne - ale o tym władza też zapomniała -
skleroza jakaś ją gnębi.
No chyba, że Zdzieszowice miały szybko upaść, by mógł je kupić tanio jako masę
upadłościową kolega Szarawarskiego - wtedy to się nawet by w logiczną całość
układało...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,8380300,8380300,Kto_zapomnial_o_koksowni_Zdzieszowice_.html


Temat: Wesele w Belvedere
budżet
Długo się zastanawiałam czy upublicznić budżet, ale skoro i tak mało
kto tu zagląda to może przejdzie niezauważony i bez echa

ślub + wesele + podróż poślubna:

Opłaty w USC (mój odpis zupełny aktu urodzenia) 33
Opłaty w kościele (moja metryka chrztu) 50
Ślub "co łaska" (rezerwacja terminu) 100
Suknia ślubna 6800
Fryzura (próbna + końcowa) 528
Fotograf 3300
DJ 2500
Montaż wideo ze ślubu i wesela (reportaż będzie oddzielnie) 2000
Przyjęcie weselne (75 osób x 360 zł - mniej nie będzie, może być
tylko więcej) 27000
Samolot (tanie linie w obie strony dla 4 osób) 1492
Hotel (2 x pokój 2-osobowy) 1430 euro x 4,5 zł = ok. 6500

RAZEM: 50303

A brakuje jeszcze tak wielu rzeczy...
Myślałam, że uda się zamknąć w kwocie 60 tys. Ale czarno to widzę.

Jedyna rzecz, na którą nie wydamy nic to obrączki. Kupione 3 lata
temu na ślub cywilny.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,96945177,96945177,Wesele_w_Belvedere.html


Temat: Jakie sa wogole koszty wesela?
My mamy wesele na 60 osób, poniżej podaje koszty jakie ponieśliśmy/poniesiemy.
Dodam tylko, że mamy wynajętą salę, gdzie jedzenie kupujemy we własnym zakresie.
Wychodzi taniej mimo, że należy doliczyć koszt wynajęcia kucharki.

suknia ślubna + dodatki 1000
fryzjer, itp 300
garnitur 300
obrączki 800
ksiądz 400
alkohol 1000
urząd cywilny 80
napoje zimne 300
owoce 200
orkiestra 1000
fotograf 500
kamerzysta 500
przystrojenie samochodu 50
kwiaty do kosciola 300
wiązanki (ślubna, swiadkowej)200
wystrój sali 300
kelnerki + kucharka 2000
jedzenie (w tym składniki na ciasta i torty, które piecze kucharka)
1000 - 1300
wynajecie sali 300


W sumie wychodzi: 9450 - 9750 zł.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,68719220,68719220,Jakie_sa_wogole_koszty_wesela_.html


Temat: mam już suknie - co o niej myślicie ????
bede miala taka sama suknie :)
Bede miala taka sama sukienke, tylko kupiona w innym salonie o prawie 300 zl
taniej i z mozliwoscia przerobek Moja suknia bedzie w kolorze ecru i nie
bedzie wogole ciemnych roz. Welon chce miec bardzo dlugi, w zwiazku z tym, ze
suknia nie ma trenu, a na przyjeciu chyba bede miala tylko jakas ozdobe we
wlosach. Co do bukietu to na pewno cos skromnego i nieduzego. Suknia
rzeczywiscie jest ozdobna, ale na pewno nie do przesady i naprawde wyglada
pieknie. Chcialam w tym dniu zalozyc cos naprawde wyjatkowego. Buciki tez ecru,
z bizuterii tylko delikatne kolczyki - czekam na diamentowy prezent slubny od
Narzeczonego i moze jakas delikatna bransoletka i oczywiscie piersionek, a
potem obraczka. Jak do tej pory wszystkie moje kolezanki sie zachwycaja
sukienka!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,59638460,59638460,mam_juz_suknie_co_o_niej_myslicie_.html


Temat: 3czerwca2006 - jak przygotowania?
Zamówiłam w styczniu sukienkę, ma być najpóźniej 25.05, gajer będzie szyty w
kwietniu, mamy załatwiony kościół, w sensie godziny ślubu, teraz trzeba się
bedzie zabrać za robotę papierkową, mamy miejsce wesela, jedziemy własną furą
albo pożyczymy od któregoś ze znajomych...Znajomy myśli nad projektem naszych
zaproszeń i stronki internetowej, fotografem będzie znajomy (profesjonalny
fotografik)...Pozostaje ustalenie menu, zakup obrączek...Aha mam umówioną
wstępnie wizażystkę (koleżankę, pomaluje mnie połowę taniej niż wizażystki
chanela czy estee lauder), fryzjerkę, kosmetyczkę....No i jeszcze muszę zakupić
wszystkie swoje manele ślubne...kieckę na poprawiny, bieliznę,
komsetyki...WELON tez przydałoby się zakupić ))
Generalnie to oboje za bardzo nie pzrejmujemy się tematem...a czasu coraz
mniej...myślę, ze pierwsze promyki wiosennego słonka nas bardziej
zmobilizują...byleby wiosna nie przyszła w maju bo moze być kiepsko ))))))))))
pozdro
daisy

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,37571537,37571537,3czerwca2006_jak_przygotowania_.html


Temat: Szukam dobrego złotnika???
mogę polecic złotnika, który ma "warsztat" na ul. Szkolnej ( na rogu z ul. 11
listopada jest obuwniczy, tam skreca się w lewo w SZkolną i Złotnik jest zaraz
obok takiego sklepu z kosmetykami i akcesoriami fryzjerskimi), zamawialismy tam
z mężem obrączki slubne, zrobił nam takie jak w kolekcji Kruka, tylko sporo
taniej, naprawaiałm tam też łańcuszek, facet robi szybko i naprawdę dobrze
jakosciowo. polecam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36868,47472656,47472656,Szukam_dobrego_zlotnika_.html


Temat: Wasze wrażenia z Gali Ślubnej
Wasze wrażenia z Gali Ślubnej
Muszę powiedzieć, że kosztowało mnie to wiele energii! Za radą Marcina
Melanowicza (dzięki! )poszłam na targi o 11, wychodziłam o 13tej, kiedy ludzka
fala już sama porywała i niosła. W tym ścisku i hałasie nie dało się nic
załatwić, ale przynajmniej można było przynieść parę kilogramów ulotek. Julia
Rosa (można już oglądać nową kolekcję online), Jolanta Duda Koprowska i Anna
Lachor mają in my humble opinion najlepsze, najładniejsze suknie (pomijając
klasyki typu Madonna czy Lisa Ferrera). Ceny średnio sukien od ok 2,3 do 3
tys. Makijaż ślubny koszmarnie drogi (ok 100 zł zarówno za próbny jak i w dniu
ślubu), podobnie jak torty (50 zł za kg od Webera). Obrączki z własnego złota
ok 60% wartości danego wzoru (firma z Hetmańskiej) albo 300-500 zł (firma z
Bajkowego).
Oczywiście nic nie wygrałam , ale na osłodę podjadłam winogrona maczane w
czekoladzie z fontanny czekolady. Bodajże kosztuje to ok 2 tys. z minimalną opcję.
A Wy jak sądzicie? Warto było? Złapałyście jakieś ciekawe ulotki?
Ja znalazłam jakąś małą firmę,która podobno szyje tanio - poniżej 1000 zł
nawet suknie ślubne, mieści się na Winogradach, nazywa się Linia. Będę się
chyba kontaktować telefonicznie, nie mają strony www. Jakby co to mam namiary.

Czy macie jakieś info o cenach bukietów?Czy któraś może będzie robiła sama
bukiet z kwiatów z giełdy?

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43289,74352916,74352916,Wasze_wrazenia_z_Gali_Slubnej.html


Temat: Kruk, Apart a może inny salon?
pierścionek z apartu - malutki, skromniutki, z tycim brylancikiem. Brylancik
niestety wypadł po 6 latach, znależliśmy go i daliśmy do naprawy, więc
znaleźliśmy (cudem!!!) i już nie wstawialiśmy, bo trzeci raz bym go nie
znalazła. Jest teraz cyrkonia udająca brylant :)
obrączki od Kruka - taniej niż w Aparcie i jakoś bardziej mi podpasowały. W
Kruku kupowałam też biżuterię ślubną. Z obsługi jestem bardzo zadowolona.
Grawerunek wykonali super. Nic się nie rysuje, chociaż na początku faktycznie
obsesyjnie sprawdzałam, czy aby na pewno się świeci :) Noszę ją ponad rok i jak
na razie wszystko ok.

Jeśli chodzi o wzory to ja nie lubię fikuśnych obrączek, więc nasze mają formę
prostego, lekko wypukłego złotego krążka.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,32380574,32380574,Kruk_Apart_a_moze_inny_salon_.html


Temat: ALE SIĘ DZISIAJ WKURZYŁAM!!!
poszukaj sukni slubnej na allegro.pl lub ebay.co.uk
ja tam kupilam prawie wszystko do slubu ( suknie - piekna, welon nowy, tiare
tez nowa, obraczki robione na zamowienie, poduszke na obraczki, pioro do
podpisywania, nakjlejki na wodke weselna - 17 PLn za 50 sztuk - w sklepie
brzydsze sa za 1,50 za sztuke... , zaproszenia zrobilam sama - fakt wydalam
troche na materialy, kartki z imionami na stol, tez z internetu, dekoracje
tez... i moze jesczez pare zeczy o ktorych niue pamietam teraz. Zaprosilismy
tylkonajblizsza rodzine (tych ktorych chcielismy widziec) i przyjaciol - w
sumie tylko 50 osob, ale zabawa byla przednia, bo nie bylo ludzie, ktorzy
mogliby popsuc atmosfere... takze zakrec sie dookola i poszukaj, a bedzie
taniej a niekoniecznie brzydziej czy skromniej. To ma byc w koncu piekny dzien
WASZ a nie pokazowka dla rodziny i sasiadow i najwazniejsze jak wy sie
bedziecie bawic : BO TO WASZ DZIEN!!!
pozdrawiam

Liley11
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,24506589,24506589,ALE_SIE_DZISIAJ_WKURZYLAM_.html


Temat: Kto z Was nie jest ochrzczony ?
michal2708 napisał:

> A ja nie jestem ochrzczony! I jestem z tego powodu bardzo dumny!
>
> btw. A do założenia obrączki ślubnej nie potrzebowałem xiędza. Zrobiła to moja
> żona. Było fajnie. I dużo taniej, ale to temat na oddzielny wątek
=============================================================================


Przyjmij moje gratulacje.Ja zaś ghost25,was błogosławię i życzę wam
wszystkiego najlepszego na wspólnej drodze życia.
Żyjcie długo i szczęśliwie i zawsze mile wspominajcie wujka ghosta25.





Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,21155,31510704,31510704,Kto_z_Was_nie_jest_ochrzczony_.html


Temat: Kupię tanio 15gram złota na ślubne obrączki
Kupię tanio 15gram złota na ślubne obrączki
W dobie kryzysu wszystko tak poszło do góry (prócz wynagrodzeń), że ani się
człowiek nie obejrzał a wszystkie plany poszły w łeb. Wymarzyliśmy sobie z
moją Miłością klasyczne obrączki i chodząc po salonach jubilerskich ceny nie
wyglądają zbyt różowo...
Najtańszym rozwiązaniem byłoby kupno złomu złota do przetopienia i takowego
poszukuję :) zainteresowanych proszę o kontakt na gg 6309090
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,59,92159676,92159676,Kupie_tanio_15gram_zlota_na_slubne_obraczki.html


Temat: Ogłoszenia ślubne
Ogłoszenia ślubne
Szukam ofert ślubnych - fotografa, oprawy muzycznej w kościele, wynajmu
samochodu, obrączek itp... Gdzie w naszym regionie (konkretnie firmy z TG i
najbliższych okolic) warto zamówić - w miarę tanio - poszczególne usługi? ktoś
korzystał i może polecić? byłabym wdzięczna za podanie mniej wiecej cen usług
z których korzystaliście...
dzięki z góry :D
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,102,106962027,106962027,Ogloszenia_slubne.html


Temat: Podforum slubne
Ja również uczęszczam do poradnii na Różanej , zostalo jeszcze jedno spotkanie.
Do makijażu wybiore sie równiez na ul. Kolejową (o której wspominasz), byłam
tam 3 razy, gdy szłam na wesela i zawsze byłam zadowolona. Do fryzjera chodze
na ul. Wiosny Ludów, jestem zadowolona , więc nie bede szukać innej
fryzjerki.Nie mam koncepcji co do fryzury, jestem na etapie zapuszczania i
chyba bede miała lekko upiete pod górę a tył spuszczony. Na dzien dzisiejszy
nie mamy jeszcze samochodu, więc gdybyście coś wiedziały to dajcie
znać.Pisałyście równiez o alkoholu, z tego co zdążyliśmy się zorientować w tzw.
hurtowniach wcale nie jest taniej niż w marketach.Ale decyzja jeszcze nie jest
podjęta, musimy troszkę jeszcze poszukać. Wczoraj zamówiliśmy obrączki,czas
oczekiwania 2 tygodnie-nawet się zdziwiłam, że tak krótko. A gdzie będziecie
zamawiac bukiet ślubny?Tymczasem, pa
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,232,41364233,41364233,Podforum_slubne.html


Temat: obraczki-prezent slubne od szwagierki ???
obraczki-prezent slubne od szwagierki ???
nie udzielam sie za bardzo na forum emama - chociaz jestem mama, ale
pomyslalam sobie, ze jest to dobre miejsce do zasiegniecia opinii....
we wrzesniu biore slub, kilka dni temu postanowilismy, ze zakupimy obraczki
sami. przed wczoraj otrzymalam maila od siostry mojego R. z propozycja
prezentu slubnego- wlasnie obraczek. Pierwsza moja rekacja bylo- raczej nie,
bo to nasza "sprawa". Pozniej rozmawialismy z R. i stwierdzilismy, ze moze to
nie zly pomysl, ale siostra musi sie liczyc z wydatkiem, poniewaz to co nam
sie podoba nie jest tanie... wczoraj rozmawialam z moja mama, powiedzialam jej
o tym- ona zasugerowala, ze obraczki kupuje pan mlody. Moze i tak jest, gdy za
wesele placa rodzice panny mlodej- u nas my placimy... po tej rozmowie,
zaczelam jeszcze raz sie zastanawiac. to co moja mama powiedziala, ze pan
mlody itd. nie ma za bardzo wplywu, ale wydaje mi sie ,ze obraczki sa czyms
tak bardzo osobistym, tylko naszym, nie wiem czy wlasciwe jest przyjecie ich
jako prezenty od kogokolwiek. co o tym sadzicie???/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,92528068,92528068,obraczki_prezent_slubne_od_szwagierki_.html